Przejdź do głównej zawartości

The Humble Indie Bundle 4 - gwiazdka już dziś

Ruszyła kolejna akcja The Humble Indie Bundle 4! www.humblebundle.com

desk

Dla niecierpliwych podaję listę gier z ocenami z metacritic (http://www.metacritic.com ):

Jamestown (81)

Bit.Trip Runner (70)

Super Meat Boy (87)

Shank (67)

NightSky (78)

Cave Story+ (brak)

Gratuitous Space Battles (72)

Jeśli nie wiecie co to jest, oto krótkie wyjaśnienie. W ramach The Humble Indie Bundle za dowolną kwotę można nabyć paczkę gier typu Indie (niezależne produkcje, choć są wyjątki!), które grywalnością, wykonaniem, pomysłem lub wszystkimi tymi atrybutami, nokautują produkcje komercyjne.

Tradycją jest, iż płacąc więcej niż aktualna średnia, otrzymujemy dodatkowe gry. Warto pamiętać, iż w połowie trwania The Humble Indie Bundle, do paczki dołączą dodatkowe pozycje!

Zebrane pieniądze idą zarówno do developerów jak i na szczytny cel, związany z akcjami charytatywnymi (Czerwony Krzyż: www.redcross.org, Child’s Play Charity: www.childsplaycharity.org ). Płacąc za grę decydujemy jaka część kwoty pójdzie, na konkretny cel.

Strona nie wymaga logowania. Wystarczy podać adres email, na który zostanie wysłany link z paczką do ściągnięcia. Płatności można dokonać poprzez PayPala, a także płatności udostępnianie przez Amazon i Google.

Gry nie posiadają żadnych zabezpieczeń, są wolne od DRMów i mogą pochwalić się multiplatformowością (Linux, Mac OS X i Windows).

The Humble Indie Bundle 4

W najnowszej odsłonie, ekipa odpowiedzialna za Humble Indie Bundle, poszła na całość! Zafundowali nam świetny prezent pod choinkę. Obecna paczka określana jest już mianem, jednej z najlepszych (jeśli nie najlepszej) akcji Humble Indie Bundle, jakie były do tej pory. Świadczyć o tym może również to, iż w ciągu pierwszych 24h od udostępnienia, zebrano ponad 1.1 mln $! Akcja trwa do końca 27 grudnia. Warto zaopatrzyć się w The Humble Indie Bundle 4, gdyż następnej takiej okazji może już nie być. Za kupno wszystkich gier oddzielnie trzeba byłoby wydać ok 100$!

Przed Wami krótki opis, co znajdziemy w nowej odsłonie.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=-i88FGZIUDM]

Jamestown

Pierwszą pozycją jest oldschoolowa strzelanka z coopem do 4 graczy. Miła "rozpikselowana" grafika, przypomni dawne lata, kiedy grało się w tego typu pozycje na Amidze ;) Moc zabawy i niewymagającego myślenia gameplay, gwarantują relaks pomiędzy jedzeniem w Święta, a oglądaniem Kevina na Polsacie :)

desk

Bit.Trip Runner

Z założenia prosta gra. Ludzik porusza się w prawo stronę, a my mamy za zadanie omijanie przeszkód. Rozgrywka nie jest typowa dla gier zręcznościowych, gdyż Bit.Trip Runner można podciągnąć pod grę rytmiczno-muzyczną! Gra z tych pozycji określanych: "jeszcze raz i już kończę";) Prosta rozgrywka i w miarę krótkie poziomy, sprawiają, że kiedy macie 5 minut wolnego czasu, swobodnie można sięgnąć po tą pozycję (i na 5 minutach się nie skończy :P). Niesamowita dawka grywalności! Świetna grafika i ścieżka dźwiękowa (dostępna odzienie do ściągnięcia) pozwoli odetchnąć od "Last Christmas", które już zaczyna królować w radiu :)

desk

Super Meat Boy

Pozycja, która zapewne przyciągnie wielu niezdecydowanych na zakup The Humble Indie Bundle 4. Zręcznościówka, w której kierujemy... mięsem, dla którego porwano dziewczynę :) Dynamiczna i emocjonująca gra, która nie pozwoli odpocząć palcom! Nasze mięsko potrafi odbijać się od ścian, wspinać się, przy czym jest dodatkowo szybkie i nieokiełzane! Polecam gorąco! Setka poziomów, ukryte elementy zapewnią wyśmienitą zabawę! Inaczej będziemy już patrzeć na kawałek mięsa na naszym talerzu!

desk

Shank

Mega dynamiczna i krwawa zręcznościówka 2D z przepiękna grafiką. Przerysowane walki z przeciwnikami, okraszone hektolitrami krwi, wymyślnymi ciosami i combosami, przypominają filmy Tarantino (jak chociażby genialny From Dusk Till Dawn). Do eksterminacji mamy ogromny arsenał broni palnych, białych do tego możemy dołączyć rożne ciosy i combosy, które można jeszcze łączyć i modyfikować oraz wszystko razem wymieszać i dodać szczyptę przypadkowości i szaleństwa. Grywalność stoi na wysokim, wręcz zabójczym (ho ho ho) poziomie. Polecam ciepło :) Może nie jako uzupełnienie rodzinnego obiadu świątecznego, ale jako zastępstwo (uzupełnienie) dla mocnego filmu z gatunku "rozpierdziuch"!

desk

NightSky

Spokojna, logiczno-zręcznościowa gra. Sterujemy kulką, którą pokonujemy kolejne etapy, wykorzystując fizykę obiektu i sposób w jaki działa na otoczenie. Korzystamy z przełączników, wajch, pojazdów itp. Przepiękna, jak i prosta grafika, przypominająca takie hity jak Limbo, czy World of Goo. Kolejne poziomy to coraz większe wyzwania i satysfakcja z ich przejścia. Gra sprawi, że zrelaksujemy się i odpoczniemy. Idealna po świątecznej gorączce związanej z kupowaniem prezentów, czy przygotowaniem Świąt. Zachęcam do przetestowania samemu :)

desk

Cave Story+

Gra dostępna, po zapłaceniu więcej niż średnia wpłata. Staroszkolna platformówka, przypominająca Castlevanie lub MegaMana. Prosta i niewymagająca wymyślania zaawansowanych algorytmów na pokonanie każdego przeciwnika. Grafika przypominająca klasyki z 8bitowców, a także ścieżka dźwiękowa i odgłosy sprawiają, iż poczujemy się jak w prawdziwej pozycji z gatunku oldschool. Idealna na świąteczny odpoczynek od nieśmiertelnych świątecznych klasyków z radia i telewizji :)

desk

Gratuitous Space Battles

Gra dostępna, po zapłaceniu więcej niż średnia wpłata. Ostatnia pozycja, to strategia będąca wariacją na temat gier typu tower defense. Graczowi do dyspozycji oddano statki, które mają zniszczyć wrogie jednostki. Można grać zarówno z komputerem jak i poprzez sieć. Jeśli na Święta nie masz planów na długie wieczory, to jest pozycja w sam raz dla Ciebie! :)

desk

Edit 16.12.11

Dodano możliwość ściągnięcia ścieżek dźwiękowych z gier w formacie MP3 (FLAC dla Super Meat Boy i NightSky).

desk

Edit 21.12.11

Dodano gry z Humble Indie Bundle 3: VVVVVV, Crayon Physics Deluxe, Cogs, And Yet It Moves i Hammerfight, dla wszystkich, którzy kupili już pakiet oraz dla tych, którzy się zdecydują wydać powyżej średniej wpłaty.

desk

Obecnie jest już prawie 1.85 mln $!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Oni migają tymi kolorami w sposób profesjonalny. Narodziny gamedevu z ducha demosceny w Polsce - Piotr Marecki i Tomasz TDC Cieślewicz, recenzja książki

Tytuł książki jest mocno rozbudowany i zapewne pierwsze spojrzenie na okładkę może odstraszyć potencjalnego klienta, jednakże, warto dać szansę tej pozycji. Zaskoczeń jest kilka, chociaż nie tylko tych pozytywnych. Zatem przejdźmy do krótkiej recenzji "Oni migają tymi kolorami w sposób profesjonalny". TDC - Demoscena, Atari, Mirage i piractwo w Polsce Książka jest zbiorem historii opowiadanych przez Tomasza TDC Cieślewicza. Swoje przygody z IT zaczął w 1988 roku, kiedy to otrzymał Atari 800 XL. Od 1989 roku związany był z Mirage i jako jeden z najmłodszych tworzył gry na rynek polski. Był również współpracownikiem "Bajtka" i członkiem redakcji "Atari Magazynu". Bardzo mocno związany z demosceną Atari, gdzie tworzy do dziś. Zaangażowany w szkolenia i warsztaty z programowania. Obecnie redaktor Atarionline.pl Przyznaję, że wcześniej nie słyszałem o Tomaszu Cieślewiczu, ale po przeczytaniu tej książki śmiało można powiedzieć, że dziś zapewne byłby fre

Comet - MVU w MAUI bez XAML, czyli próba dogonienia Fluttera

MAUI jest już z nami od kilku miesięcy i jest bardzo mocno promowane przez Microsoft. Jest to niezmiernie ciekawa opcja do pisania aplikacji pod różne systemy i środowiska. O ile jednak w przypadku pisania aplikacji desktopowych czy webowych, taki MAUI jest ciekawostką dla deweloperów .NET, to w przypadku świata mobilnego jest zupełnie inaczej. Rok temu w listopadzie 2021 pisałem o tym jak tworzenie mobilnych aplikacji w .NET jest nie lada wyzwaniem. Oficjalne zakończenie wsparcia dla Xamarin.Forms i przedstawienie alternatywy w postaci MAUI, które w 2021 roku nie doczekało się premiery, powodowało ból głowy mobilnych deweloperów .NET. Mimo, iż w maju 2022 roku MAUI miało oficjalną premierę, to nadal sytuacja nie jest wcale lepsza.  Samo MAUI nie jest jeszcze narzędziem, które można uznać w 100% gotowe na to, aby pójść z nim na produkcję. Wiele jeszcze mniejszych niedoróbek i problemów spędza sen z powiek deweloperów mobilnych w .NET. Mimo, że dostaliśmy wersję finalną, nie jest to we

Drukarka Epson EcoTank – napełniamy tusze, analiza w szczegółach (Epson EcoTank L3110)

Drukarka dostarczona od Epsona do testów jest już u mnie jakiś czas. Jest ona reklamowana jako jedno z najtańszych urządzeń na rynku w kwestiach eksploatacyjnych. We wcześniejszym wpisie ( Tanie, cebulowe drukowanie z Epson EcoTank L3110 ) przedstawiłem kilka suchych faktów odnośnie samej drukarki. Dziś przyszedł czas na trochę praktyki. W pierwszej kolejności zobaczymy jak napełnia się tuszami ów sprzęt i czy nie sprawa to problemów natury technicznej lub "logistycznej". Epson EcoTank - sposób na tanie i dobre drukowanie EcoTank to całkiem ciekawy sposób na drukowanie bez kartridży. Zamiast tego w drukarce znajdziemy 4 przezroczyste pojemniki na tusz (Czarny, Magneta, białY, Cyan). Pojemniki napełniamy tuszem z butelki. W takim przypadku oryginalny tusz kosztuje ok. 27 zł (65 ml), co jest niezmiernie atrakcyjne cenowo. Napełnienie jest szybkie, a co ważne nie upaćkamy się w tuszu, gdyż każda z buteleczek ma blokadę (kuleczka w szyjce) przed wylaniem. Dodatkowo nie przele

Programowanie pod WP7.5, czyli Windows Phone od kuchni

Po miesiącach szaleństw z Windows Phone, nieskończonej liczby instalacji i deinstalacji, kilku flashowaniach, grzebaniach się w MFG, aktualizacjach (udanych i tych zakończonych niepowodzeniem), przyszedł wreszcie czas, ażeby "spoważnieć" :P i napisać coś własnego na Windows Phone 7.5. Od razu napisze, że jest kilka problemów (i to wcale nie natury programistycznej). Dla kogo? Chcący zacząć programować dla Windows Phone 7(.5) powinniśmy umieć "na dzień dobry" podstawy C#/VB oraz podstawy Silverlighta lub XNA jeśli zechcemy tworzyć gry (także na XBox360!). Aplikacje pisane są w Visual Studio 2010 for Windows Phone. W Tym krótkim przewodniku postaram się opisać jak zacząć przygodę z pisaniem aplikacji na Windows Phone. A zatem, do dzieła! Visual Studio 2010 for Windows Phone Jak już wspomniałem przygodę rozpoczynamy od instalacji Visual Studio 2010 for Windows Phone http://www.microsoft.com/visualstudio/en-us/products/2010-editions/windows-phone-developer-too

Windows Phone — pierwsze uruchomienie, wstępna konfiguracja oraz garść porad

Dostałeś urządzenie z Windows Phone pod choinkę, ale nie miałeś nigdy styczności z systemem mobilnym od Microsoftu? Chcesz dowiedzieć się jak skonfigurować smartfon, co warto zainstalować oraz przeczytać garść porad? Jeśli odpowiedziałeś choć raz "TAK", to ten wpis jest właśnie dla Ciebie :) Zapraszam :) Każdy z nas po pierwszym uruchomieniu telefonu zastanawia się jak szybko i optymalnie skonfigurować urządzenie. Dodatkowo dochodzi aktualizacja najważniejszych składników systemu oraz instalacja niezbędnych aplikacji. W tym poradniku przedstawię jak poprawnie przejść przez te zagadnienia i jak szybko skonfigurować urządzenie z Windows Phone. Używany smartfon = reset ustawień Jeśli kupiliśmy używany telefon warto zrobić reset ustawień. Nie ma sensu cofania zmian wprowadzonych przez kogoś, co więcej nie zmienimy konta Microsoft na własne. Wyczyszczenie smartfonu dokonamy przez menu Ustawienia => zakładka aplikacje=> informacje i klikając na przycisk zresetuj t

222 polskie gry, które warto znać - Marcin Kosman, recenzja książki

Marcin Kosman dał się poznać jako autor ciekawej pozycji o polskim game devie: " Nie tylko Wiedźmin. Historia polskich gier komputerowych ". Po pięciu latach wraca z nową książką, również związaną z polską branżą grową, ale w zupełnie innej formie. 222 polskie gry "222 polskie gry, które warto znać" to wyjątkowa książka. Co więcej, to nie jest książka jako taka, a bliżej jej do albumu. W języku angielskim funkcjonują one jako tzw. "Coffee table books", czyli książki/albumy bardziej do oglądania, niż do czytania. Tak jest właśnie z omawianą pozycją. W twardych okładach, w formacie B5 i na pięknym, kredowym papierze, znalazło się 222 polskich gier z lat 1983-2019. Każda strona to duża grafika, z kilkoma zdaniami o grze od autora książki, a czasem również dodatkowy, akapitem od osób tworzących dany kawałek softu. Wybór gier jest na tyle szeroki, że można śmiało powiedzieć, iż wybrano faktycznie najbardziej znaczące i rozpoznawalne tytuły. Jako,

Duke Nukem Forever - wydany!

czerwca zakończyła się 14 letnia męczarnia/produkcja gry Duke Nukem Forever! :) Wreszcie nasze spragnione palce, z odciśniętymi klawiszami WSAD, mogą zanurzyć się w świat Dukea... Tak chyba by było, gdyby gra wyszła z 8-10 lat temu. Powiem szczerze, że jakoś nie zelektryzowała mnie wiadomość o wydaniu DNF, ale zacznijmy od początku... One man, one world, one million babes to save!! Pierwsze dwie części ('91 i '93 r.) były typowymi platformówkami. Były miłe i bardzo grywalne jak na tamte czasy. Bardzo dobre i porządne produkcje. Jednakże dopiero trzecia część Duke Nukem 3D, zapoczątkowała Dukomanie trwającą do dziś. Gra wydana w 1996 r. była strzałem w dziesiątkę! Świetna jak na tamte czasy grafika (mimo modeli 2D udających 3D) i naprawdę świeży humor, tworzyły grę godną zagrania i wciągnięcia się w nią na dłuuugie godziny. Jeśli dodać do tego szczyptę erotyzmu i niespotykaną wówczas interakcję z otoczeniem, wyłania się nam gra, która zawładnęła światem na długie

Licznik Blogowy - wtyczka do Chrome/Opery/Firefoxa dla każdego Blogera portalu [aktualizacja 08.04.14 (nowe funkcjonalności)] 0.6

Wielu z nas zapewne spogląda często na swoją listę Popularne wpisy , która pokazuje najczęściej komentowane publikacje na naszym prywatnym blogu. Cóż, można śmiało powiedzieć, że równie ważnym czynnikiem popularności wpisu jest również ilość wyświetleń. Niestety, aby zobaczyć licznik wyświetleń musimy wejść ręcznie do każdego wpisu z okna edycji i tam wyszukać tej informacji. Nie jest to ani szybkie, ani optymalne. Nie jest łatwo znaleźć wpis, który jest najbardziej popularny, gdy mamy ich wiele. Przeszukiwanie wszystkich publikacji i ręczne wybieranie tych najbardziej poczytnych jest baaardzo niewygodne. Oczywiście, postanowiłem coś z tym zrobić i tak powstał... Licznik Blogowy dobreprogramy.pl Licznik Blogowy dobreprogramy.pl to wtyczka do Chroma, nowej Opery i Firefoxa, niezbędna dla każdego blogera na portalu. Dzięki niej w prosty sposób wyświetlimy: listę najczęściej wyświetlanych własnych wpisów z ilością wyświetleń na dany czas datę modyfikacji wpisu spra

Nokia Pocztówka - wyślij za darmo pocztówkę ze swojej Lumii!

Zapewne słyszeliście o aplikacjach, które pozwalają na wysłanie ze smartfona własnej wizytówki. Całość sprowadza się często do wybrania zdjęcia i zapłacenia z wydruk oraz przesyłkę. Polski oddział Nokii postanowił pójść o krok dalej i ponownie użytkownicy Lumi z Windows Phone mogą mieć powody do zadowolenia i czuć się wyróżnieni. Za darmo? Tak! Zatem, jeśli posiadacie Nokię Lumię z Windows Phone (zarówno w wersji 7. jak i 8.) szybciutko pobierajcie ze Sklepu Windows Phone aplikację Nokia Pocztówka . Skąd ten pospiech? Nokia (odział w Polsce) zorganizował wzorową akcję promującą Windows Phone, ale przede wszystkim ich Lumie. Otóż każdy posiadacz Nokii, może za darmo pobrać aplikację Nokia Pocztówka . Dzięki niej za darmo wyślemy pocztówkę ze zdjęciem z Lumi! Bez żadnych ukrytych kosztów, wszystko za free :) Całość sprowadza się do wybrania zdjęcia z albumu lub bezpośrednio z aparatu. Następnie możemy dodać jeden z pięćdziesięciu filtrów i wykadrować grafikę. Teraz prz

Powiadomienia z dobreprogramy.pl na Windows — konkurs „Daj się poznać 2016”

Na portalu dzieje się coraz więcej, a szczególnie teraz, gdy Redakcja uruchomiła swojego bloga , a także BugTrackera . Szczególnie ten ostatni jest interesującym eksperymentem, który wydaje się być świeżym podejściem do kontaktu z czytelnikami w polskim Internecie. W ten klimat idealnie wpisywać się będzie ciekawa inicjatywa, której będę uczestnikiem :) Daj się poznać - edycja 2016 Niedawno wystartował konkurs Daj się poznać , a jego celem jest rozruszanie programistów, którzy prowadzą blogi. Każdy z uczestników musi założyć nowy (lub kontynuować już istniejący) projekt open source i udostępnić go na GitHubie. Głównym celem nie jest stworzenie czegoś, co będzie wyjątkowe na skalę międzynarodową, a dzielenie się wiedzą i kodem z innymi. Stąd też prócz wrzucania kolejnych plików na GitHuba, ważnym elementem jest także tworzenie postów, które będą przedstawiały problemy i postęp prac nad zagadnieniem. Pomimo, że konkurs już wystartował na dniach, nadal można zgłas